להתמנגל ברשת החברתית: פתיחת עמוד פייסבוק לבית העסק

פרסום בפייסבוק הוא עניין חדש למדי – ביחס למדיה המסורתית ואפילו בהשוואה לכלים אינטרנטיים "עתיקים" כמו גוגל. אולם גם הספקנים הגדולים ביותר יתקשו להטיל ספק בכך שפייסבוק הפך לכלי חסר תקדים לפרסום בית העסק, בשל שתי סיבות עיקריות: העובדה שבכל יום מצטרפים לחצי מיליארד הגולשים הרשומים בו חברים נוספים; והיכולת של פייסבוק להציע דרך חדשה לגמרי להצגת בית העסק.

פייסבוק מציע מגוון אפשרויות לפרסום בית העסק, כאשר העיקרון המוביל שלו הוא פילוח קהל היעד בצורה שתתאים לפרופיל העסקי.  הוא גם מאפשר קשר בלתי אמצעי בין בית העסק ללקוחות, והחלפת רשמים מחוויית הקניה. ככל שתקבלו יותר לייקים איכותיים, כך יהיה העמוד העסקי שלכם אפקטיבי יותר.

איך להשיג לייקים?
פייסבוק מאפשרת לפתוח שלושה סוגים של דפים: עמוד אישי, קבוצה, או דף מעריצים (דף אוהדים). בעבר דף האוהדים נקרא כך בשל העובדה שלהצטרף אליו היה צורך להקיש על המחשב"Become a Fan" כיום עמוד זה נקרא גם עמוד עסקי, והוא מהווה כלי של חברות מכל הגדלים והמינים להציג את עצמן בפני הגולשים.

לרוב ניתן להיכנס לדף זה דרך כפתור אהבתי, כאשר ככל שחברה או עסק יהיו חשופים ליותר לייקים – כך תגדל מידת החשיפה שלו בפני קהל הגולשים. מטרת הפרסום בפייסבוק היא להגדיל את החשיפה לאתר הבית של החברה באמצעות הפנייה מהדף העסקי בפייסבוק או ליצור אינטראקציות אחרות בתוך הפייסבוק ללא צורך לעזוב לאתר אחר (השגת פרטי קשר בפורמט של ליד או אף רכישה של מוצר דרך מערכת פייסבוק).

עמוד עסקי בפייסבוק אינו רק פרסום של זבנג וגמרנו. מטרתו גם להציג נוכחות ברשת החברתית הפופולארית ביותר בעולם כיום. מעורבות חברתית בפייסבוק תביא לכם עוד ועוד שיתופים ולייקים ובכך תשפר את תדמית העסק ותוביל לחשיפה רבה ואפקטיבית.

שיטות פרסום מפולחות
אחת משיטות הפרסום הפופולאריות ביותר בפייסבוק היא באמצעות פיתוח אפליקציות ויראליות. אפליקציות בפייסבוק הן טיזרים בדמות חידון או שאלון שמוביל לעמוד העסקי שלכם וחושף את העסק בפני קהל חדש, משום שחברים של הגולש שלחץ על האפליקציה נחשפים אל העסק גם כן.

שיטת פרסום אחרת, פחות מתוחכמת אולי אבל לא פחות אפקטיבית היא פרסום ממומן בפייסבוק. ניתן לפרסם בצדו השמאלי של עמוד הפייסבוק של גולשים או בתוך הפיד בשמן שהם גוללים וקוראים פוסטים, ונחשפים לתכנים. פרסום זה מותאם לפלח שוק רלוונטי, על פי ניתוח פרופילים של גולשים שנראים מתאימים לפרופיל העסקי שלכם.

גם בפרסום הסטנדרטי הזה יש יתרון לא קטן: הגולשים מודעים לכך שמדובר בתוכן שיווקי, ולכן הם אינם חשים שמישהו מנסה להחדיר להם תכנים פרסומיים בדרכים שאינן מוצאות חן בעיני כל אחד.

מתלבט מה לעשות מכאן והלאה?

מזמינים אותך לפגישת ייעוץ שיווקי בחינם!

נשמע במה אתה עוסק, על איזה רעיון חדש אולי חשבת ונציג בפניך את התמונה הכללית
לפני שתבצע כל פעולה שעשויה לעלות ביוקר. הרווח כולו שלך (והקפה עלינו…)!

אודותינו

אנחנו משרד לייעוץ שיווקי ופרסום, המציע קשת רחבה של שירותי פרסום לעסקים. עם ניסיון של אנשי מקצוע בעלי רקורד עשיר במדיה ורעב לייצר את הדבר הגדול הבא באינטרנט!

בואו לקפה...

מושב אליעד, רמת הגולן 12927
טלפון: 04-6602484
שעות פעילות: א’-ה’ 9:00-17:00
דוא"ל: digital@tizmun.co.il

כל הזכויות שמורות לתזמון © 2006

השארת תגובה