חברת נ.א תזמון בע״מ מספקת מגוון שירותי תפעול ולוגיסטיקה כחלק ממתן פתרונות איקומרס ודיגיטל לעסקים.

מה כולל שירות המשלוחים שלנו?

* איסוף חבילות מהלקוח ומסירתן ביום שלאחר מכן לכל חלקי הארץ (יש להתחייב בפני הנמען לעד 3 ימי עסקים).

  • מספר נסיונות מסירה ללא הגבלה (במקרים שלא ניתן להשיג את הלקוח).
  • איסף חבילות בנפח של עד 40*40*40 סמ ולא יותר מ- 6 קילו.
  • דיוור לנמען בסמס ותיאום מסירה לפני הגעה ומראש הן במסרונים והן בפניה טלפונית בהתאם לצורך, תוך פניה בשם הלקוח (העסק) לשם חיזוק המותג.
  • שירות הלקוחות מעניק מענה ללקוח העסקי לבירורים שונים באמצעות ממשק ההזמנות והמעקב אחר החבילה וכן באמצעות פניה בווטסאפ המשרדי 054-2922212 בשעות הפעילות בימים א׳ – ה׳ בין השעות 09:00 – 15:30.
     
  • יצירת משלוחים ניתן להזמין במערכת עד למועד הגעת השליח לאיסוף.
  • משלוחי ״הבא אליי״ מתומחרים כמשלוח רגיל לכל דבר ומתבצעים באופן זהה דרך המערכת אך עקב אופי המשלוח שאינו מנקודת האיסוף של בית העסק י שלקחת מחשבון שמסירת האיסוף תהיה במקרים בין 3 – 5 ימי עסקים.
  • משלוחי ״צד ג׳״ מתומחרים כמשלוח כפול וניתן להזמינם גם דרך המערכת. (משלוחי צד ג׳ הינם משלוחים שנאספים שלא מבית העסק המזמין ומסופקים לכתובת שלישית).
  • ביטוח – חברתנו מבטחת את המשלוחים מפני נזק ואובדן ובמקרה שכזה יספק בית העסק את חשבונית תכולת המשלוח כפי שצורפה למשלוח עצמו וחברתנו תזכה את הלקוח לפי 6 * עלות המשלוח או גובה החשבונית, הנמוך מבין השניים. משלוח יקר יש לסמן כ״משלוח יקר״ ולצרף חשבונית למשלוח.
  • בנק המשלוחים אינו מוגבל בזמן צריכה, אינו מוגבל במינימום משלוחים חודשי ואינו מוגבל יעד!