תכנון שיווקי
אסטרטגי

" אם הרחקתי לראות לכת מקודמיי, הרי זה
משום שעמדתי על כתפיהם של ענקים."
– אייזיק ניוטון

בעוד בעלי עסקים רבים מתמודדים עם העסק יום ביומו, שוקדים על פעילויות ודרכי פרסום לטווח קצר, לא רבים מבינים כי הסוד להצלחה עסקית טמון בחשיבה לטווח ארוך. אם אתם רוצים לא רק לשרוד בשוק התחרותי של ימינו עם הראש מעל המים, אלא להתרומם מעל המתחרים ולנצח אותם באופן אפקטיבי שישרוד לזמן רב, עליכם לשאול את עצמכם איפה אתם היום ולאן אתם רוצים להגיע, ולתכנן בבהירות ובפירוט את הדרך שלכם אל היעד.

על מנת שתצליחו לעשות זאת באופן היעיל ביותר האפשרי, תזמון מציעה לכם שירותי תכנון שיווקי אסטרטגי, שבמסגרתו נבצע עבורכם את הפעולות הבאות:

  • ננתח את העסק שלכם לעומק, בהיבטים של ניתוח נתונים אסטרטגי, זיהוי נקודות חוזק וחולשה, ניתוח צרכים והעדפות של לקוחות קיימים ופוטנציאליים, איתור פלחי שוק אפשריים לפעילות, ניתוח של הסביבה התחרותית בה אתם פועלים ועוד.
  • נציע לכם מבחר חלופות אסטרטגיות שבהן תוכלו לפעול, תוך הצגת יתרונותיהן וחסרונותיהן של כל דרך פעולה אפשרית, על מנת שתוכלו לבחור את המודל העסקי המנצח שמתאים באופן המדויק ביותר לעסק שלכם.
  • נגבש יחד איתכם את האסטרטגיה העסקית שבה בחרתם, תוך פירוט משמעויותיה לכל יחידה בעסק, הגדרת מטרות ויעדים לעובדים ובחינת השלכותיה על הפעולות הקיימות והעתידיות שבעסק.
  • נבצע מעקב ובקרה אודות יישום האסטרטגיה העסקית, נוודא שהיא מתפתחת בכיוון הנכון ונציע דרכי תגובה במקרים בהם יידרשו שינויים.

מתלבט מה לעשות מכאן והלאה?

מזמינים אותך לפגישת ייעוץ שיווקי בחינם!

נשמע במה אתה עוסק, על איזה רעיון חדש אולי חשבת ונציג בפניך את התמונה הכללית
לפני שתבצע כל פעולה שעשויה לעלות ביוקר. הרווח כולו שלך (והקפה עלינו…)!

אודותינו

תזמון מרכזים תחת קורת גג אחת את כל הפתרונות הלוגיסטיים והתפעוליים להם זקוק כל עסק בפעילותו בעולם הדיגיטלי.
קרא עוד…

בואו לקפה...

מושב אליעד, רמת הגולן 12927
טלפון: 054-2922212
שעות פעילות: א’-ה’ 9:00-15:30
דוא"ל: [email protected]

כל הזכויות שמורות לתזמון © 2006