בוודאי יצא לכם, לאחר שסיימתם לקרוא כתבה מעניינת באתר גדול, להיתקל בסופה ברשימה קצרה של המלצות על תכנים נוספים שעשויים לעניין אתכם. תחת
מנהלי מדיה חברתית הן אחת המשרות הנחשקות והחמות בראשית המאה ה-21. מנהל מדיה חברתית הוא כיום תפקיד שכמעט כל חברה עסקית נעזרת בו
ניהול קמפיין שיווקי במדיה חברתית דורש הבנה מעמיקה של הרשת שבה אנו בוחרים לפרסם, של קהל היעד שלנו ולא פחות חשוב מכך: של
שיווק ופרסום בפייסבוק הפך לכלי שחברות רבות משתמשות בו לקידום הפעילות העסקית שלהן. קידום הפעילות העסקית יכול להתבצע באמצעות קמפיין ייחודי שימשוך משתמשים
רשתות חבריות ובראשן פייסבוק מציעות דרכים חדשות לגמרי לפרסם בית עסק מסחרי. בעוד בעבר עסקים נהגו לשכור שטח פרסום באמצעי התקשורת השונים, הרי
עם ארבעה וחצי מיליון משתמשים ישראלים, פרסום בפייסבוק הוא כלי שאף בעל עסק כבר לא מקל בו ראש. לכן, השאלה העיקרית בנוגע לפרסום
הוספת לייקים ועוקבים היא הכלי הטוב ביותר לשיווק ופרסום יעיל בפייסבוק. משום שמדובר ברשת חברתית, השגת לייקים לפייסבוק רבים ככל האפשר היא הדלק
פרסום בפייסבוק הוא עניין חדש למדי – ביחס למדיה המסורתית ואפילו בהשוואה לכלים אינטרנטיים "עתיקים" כמו גוגל. אולם גם הספקנים הגדולים ביותר יתקשו
אנו כאן כדי לסייע בכל שאלה, אל תהסס לפנות אלינו...נשיב מהר ככל שנוכל
נציגת תזמון
צוות תזמון