הבלוג שלנו!

המלצת היום – אאוטבריין וטאבולה

המלצת היום – אאוטבריין וטאבולה

בוודאי יצא לכם, לאחר שסיימתם לקרוא כתבה מעניינת באתר גדול, להיתקל בסופה ברשימה קצרה של המלצות על תכנים נוספים שעשויים לעניין אתכם. תחת

על מנהלי מדיה חברתית בבית העסק

על מנהלי מדיה חברתית בבית העסק

מנהלי מדיה חברתית הן אחת המשרות הנחשקות והחמות בראשית המאה ה-21. מנהל מדיה חברתית הוא כיום תפקיד שכמעט כל חברה עסקית נעזרת בו

להישאר ממוקדים: ניהול קמפיין שיווקי במדיה החברתית

להישאר ממוקדים: ניהול קמפיין שיווקי במדיה החברתית

ניהול קמפיין שיווקי במדיה חברתית דורש הבנה מעמיקה של הרשת שבה אנו בוחרים לפרסם, של קהל היעד שלנו ולא פחות חשוב מכך: של

עסק לטווח ארוך: על קידום פעילות עסקית באמצעות פייסבוק

עסק לטווח ארוך: על קידום פעילות עסקית באמצעות פייסבוק

שיווק ופרסום בפייסבוק הפך לכלי שחברות רבות משתמשות בו לקידום הפעילות העסקית שלהן. קידום הפעילות העסקית יכול להתבצע באמצעות קמפיין ייחודי שימשוך משתמשים

איך ליצור תנועה לדף העסקי שלנו?

איך ליצור תנועה לדף העסקי שלנו?

רשתות חבריות ובראשן פייסבוק מציעות דרכים חדשות לגמרי לפרסם בית עסק מסחרי. בעוד בעבר עסקים נהגו לשכור שטח פרסום באמצעי התקשורת השונים, הרי

בשביל זה יש חברים: איך מפרסמים עסקים בפייסבוק

בשביל זה יש חברים: איך מפרסמים עסקים בפייסבוק

עם ארבעה וחצי מיליון משתמשים ישראלים, פרסום בפייסבוק הוא כלי שאף בעל עסק כבר לא מקל בו ראש. לכן, השאלה העיקרית בנוגע לפרסום

לא על הלייקים לבדם: איך להוסיף לייקים ועוקבים לעמוד העסקי בפייסבוק

לא על הלייקים לבדם: איך להוסיף לייקים ועוקבים לעמוד העסקי בפייסבוק

הוספת לייקים ועוקבים היא הכלי הטוב ביותר לשיווק ופרסום יעיל בפייסבוק. משום שמדובר ברשת חברתית, השגת לייקים לפייסבוק רבים ככל האפשר היא הדלק

להתמנגל ברשת החברתית: פתיחת עמוד פייסבוק לבית העסק

להתמנגל ברשת החברתית: פתיחת עמוד פייסבוק לבית העסק

פרסום בפייסבוק הוא עניין חדש למדי – ביחס למדיה המסורתית ואפילו בהשוואה לכלים אינטרנטיים "עתיקים" כמו גוגל. אולם גם הספקנים הגדולים ביותר יתקשו