עיצוב ובניית דפי נחיתה

מעצב יודע שהגיע לשלמות לא כאשר הוא לא מסוגל להוסיף עוד, אלא כאשר אין לו עוד מה להחסיר.
– אנטוניו דה סיינט-אקסופרי

דף נחיתה הוא בדרך כלל המקום הראשון אליו מגיעים הלקוחות הפוטנציאליים, ובו הם יוצרים את הקשר עם העסק שלכם. על כן מטרתו של דף הנחיתה היא לסקרן את הגולשים, לגרום להם להתעניין במוצר או בשירות שאתם מציעים, ולאחר מכן לבצע פעולה כלשהי: רכישה מקוונת, השארת פרטים אישיים על מנת שתוכלו ליצור איתם קשר בהמשך, הצטרפות לרשימת דיוור אלקטרוני וכדומה.

הואיל ולדף הנחיתה יש מטרה ברורה אשר אינה פשוטה להשגה לאור ריבוי דפי הנחיתה ברשת, נהוג להשקיע בהם מאמץ לא מבוטל: החל בעיצוב מרהיב שילכוד את תשומת לב הגולשים, המשך בתוכן שיווקי מדויק אשר מעביר להם את מירב המידע במינימום זמן, ועד להצעה שיווקית אטרקטיבית שהגולשים יאמרו בליבם שאסור להם להחמיץ. כל דבר בדף הנחיתה אמור לשרת המטרה שלשמה הוא הופק, החל מהתכנון שלו, כלומר מיקום האלמנטים השונים על גבי המסך, המשך בעיצוב שחייב להיות מושקע במיוחד, ועד לתוכן המנוסח בקפידה ללא אף אות מיותרת.

אנו בתזמון מביאים לכם שנים רבות של ניסיון בתחום עיצוב ובניית דפי נחיתה מצליחים אשר השיגו את מטרותיהם בעבר. ניסיון העבר מוכיח שאנחנו מבינים לא רק את היופי שבעיצוב הדף, אלא גם העוצמה של תוכן כתוב היטב ואת האפקטיביות של חוויית משתמש חיובית. נשמח לעשות זאת גם עבורכם, ויחד נמצא את הדרך להפוך את הגולשים ללקוחות.

מתלבט מה לעשות מכאן והלאה?

מזמינים אותך לפגישת ייעוץ שיווקי בחינם!

נשמע במה אתה עוסק, על איזה רעיון חדש אולי חשבת ונציג בפניך את התמונה הכללית
לפני שתבצע כל פעולה שעשויה לעלות ביוקר. הרווח כולו שלך (והקפה עלינו…)!

אודותינו

תזמון מרכזים תחת קורת גג אחת את כל הפתרונות הלוגיסטיים והתפעוליים להם זקוק כל עסק בפעילותו בעולם הדיגיטלי.
קרא עוד…

בואו לקפה...

מושב אליעד, רמת הגולן 12927
טלפון: 054-2922212
שעות פעילות: א’-ה’ 9:00-15:30
דוא"ל: [email protected]

כל הזכויות שמורות לתזמון © 2006