לא על הלייקים לבדם: איך להוסיף לייקים ועוקבים לעמוד העסקי בפייסבוק

הוספת לייקים ועוקבים היא הכלי הטוב ביותר לשיווק ופרסום יעיל בפייסבוק. משום שמדובר ברשת חברתית, השגת לייקים לפייסבוק רבים ככל האפשר היא הדלק שמניע את פרסום בית העסק והיא גם הברומטר הקובע ביותר לקביעת הצלחה של עמוד עסקי או קמפיין שיווקי.

השאלה הגדולה, אם כן, היא: איך מוסיפים לייקים ועוקבים לעמוד העסקי בפייסבוק?

הדרך הראשונה להוספת לייקים ועוקבים לדף העסקי היא באמצעות קידום אישי. אם ברצונכם לחשוף את העמוד העסקי ולצבור במהירות לייקים לפייסבוק – חשוב ליידע כמה שיותר חברים ומכרים על קיומו של העמוד באתר. חשוב לזכור שכדי לקדם עסק לפעמים צריך להיות "פושר".

אין צורך להרגיש אי נעימות: חשוב לזכור שאתם לא מחפשים כאן לצבור תהילה ופרסום אישיים, אלא בסך הכול לקדם את העסק. לעתים דברים שנראים לנו כ"לא נאותים" ברמה האישית הם מקובלים לחלוטין בהיבט העסקי. חשוב לזכור שזוהי רשת חברתית, המבוססת גם על קידום אינטרסים באמצעות היכרויות – ואין בכך כל פסול כל עוד עושים זאת בדרכים נעימות, ידידותיות ונטולות תוקפנות.

דרך נוספת לצבור לייקים לפייסבוק, לאחר שהצלחנו לגייס לנו קהל אוהדים מבין מכרינו, היא באמצעות פרסום בדרכים שונות. ניתן לשכור אנשי מקצוע שיזרימו אלינו גולשים מכיוונים שונים. חשוב לשכור אנשים בעלי ידע מעמיק בשיווק ברשתות חברתיות שיצליחו להזרים לא מעט לייקים לפייסבוק העסקי שלכם.

מצד שני, יש חשיבות רבה לא רק לכמות הלייקים אלא גם לטיבם. חשוב להשיג לייקים מאנשים שאתם מכירים כמשתמשים "כבדים", שיוכלו להזרים לעמוד חברים רבים ולהגדיל את זרימת התנועה אליו.

אמצעי נוסף שחברות עסקיות נוקטות בו כדי להשיג לייקים ועוקבים נוספים לפייסבוק היא באמצעות קידום העמוד העסקי גם מחוץ לרשת החברתית עצמה. לדוגמה, יש לשלב קישור לעמוד הפייסבוק בכל מסמכי בית העסק וגם באתר הבית של החברה ובאינטרנט, וברשתות חברתיות אחרות שהחברה פעילה בהן דוגמת טוויטר.

אחד הדברים שחשוב לזכור הוא שהדף העסקי בפייסבוק הוא רק כלי שיווקי אחד מני רבים. בחברות רבות, הפרסום בפייסבוק הוא רק חלק מנתח עוגת הפרסום, אבל הן לא מתעלמות ממנו ורואות בו כלי להשיג קהלים חדשים ולקידום קמפיינים שמתאימים יותר לקהל הצעיר של הרשתות החברתיות.

מתלבט מה לעשות מכאן והלאה?

מזמינים אותך לפגישת ייעוץ שיווקי בחינם!

נשמע במה אתה עוסק, על איזה רעיון חדש אולי חשבת ונציג בפניך את התמונה הכללית
לפני שתבצע כל פעולה שעשויה לעלות ביוקר. הרווח כולו שלך (והקפה עלינו…)!

אודותינו

תזמון מרכזים תחת קורת גג אחת את כל הפתרונות הלוגיסטיים והתפעוליים להם זקוק כל עסק בפעילותו בעולם הדיגיטלי.
קרא עוד…

בואו לקפה...

מושב אליעד, רמת הגולן 12927
טלפון: 054-2922212
שעות פעילות: א’-ה’ 9:00-15:30
דוא"ל: [email protected]

כל הזכויות שמורות לתזמון © 2006