בשביל זה יש חברים: איך מפרסמים עסקים בפייסבוק

עם ארבעה וחצי מיליון משתמשים ישראלים, פרסום בפייסבוק הוא כלי שאף בעל עסק כבר לא מקל בו ראש. לכן, השאלה העיקרית בנוגע לפרסום בפייסבוק היא לא אם לעשות את זה – אלא איך.

עסק שבאמת רוצה לקדם את עצמו ישאף לפרסם בפייסבוק ביותר מדרך אחת, כדי שאפשר יהיה לפנות לקהלים שונים ולקהילות שונות בתוך הרשת החברתית הפופלארית. כעיקרון, פרסום בפייסבוק ניתן לבצע בחינם ובתשלום – כאשר הדרך האפקטיבית ביותר היא לשלב ביניהם.

הקמת עמוד עסקי

השלב הראשון, עוד לפני שמחליטים איך מפרסמים וכמה כסף להוציא, היא להקים עמוד עסקי בפייסבוק (דף אוהדים). חשוב לבנות דף אוהדים בפייסבוק משום שבשלב ראשון הוא ימשוך חברים ומכרים שלכם. משום שמדובר ברשת חברתית, פרסום בשיטת "חבר מביא חבר" הוא אפקטיבי הרבה יותר מאשר בפלטפורמות פרסום אחרות.

בניית עמוד עסקי תוביל לעמוד העסק לא רק חברים, אלא גם לקוחות מרוצים. גולשים מהסוג הזה הם נכס שלא יסולא בפז, כי לקוחות רבים חווים עוגמת נפש בהתנהלות מול בעלי מקצוע, ודרך של המלצה מצדם יכולה להיות אפקטיבית ממש כמו שכן שממליץ על קבלן אמין.

צבירה הדרגתית של אוהדים

בשלב ראשון, לאחר הקמת העסק, יש לשאוף להגדלה הדרגתית של קהל הגולשים. לפני שמחליטים אם להשקיע כסף בפרסום בפייסבוק, יש לדאוג שהעמוד העסקי ייראה מכובד ועשיר בתכנים. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת בדף העסקי היא באמצעות הכנסת ידיעה הקשורה לעסק או לפרויקט חדש שעשוי לעניין את הקוראים.

מובן שהטקסט צריך להיות כתוב כהלכה, משום שאם הוא יצליח לעורר עניין ותגובות חיוביות, יזכה העסק ללייקים, וכך יצליח לעניין חברים נוספים לגלוש לעמוד העסקי שלכם. חשוב לזכור: הדבר החשוב ביותר בדף עסקי הוא הרחבת מעגל האוהדים ותכנים טובים הם אחת הדרכים הטובות והאמינות ביותר לכך.

מתי לפרסם תמורת תשלום?

אם העמוד העסקי תופס תאוצה ואתם רוצים להרחיב אותו בדרכים חדשות, או להבדיל –  העמוד לא מצליח למשוך מספיק גולשים לאורך זמן, מומלץ לפנות לפרסום. פרסום ניתן לעשות בשתי דרכים: קניית שטחי פרסום באתר באופן עצמאי דרך מערכת המודעות של פייסבוק או שכירת שירותיו של משרד פרסום דיגיטלי שמתמחה בקידום העמוד העסקי ובהפניית תנועה איכותית לדף העסקי.

מתלבט מה לעשות מכאן והלאה?

מזמינים אותך לפגישת ייעוץ שיווקי בחינם!

נשמע במה אתה עוסק, על איזה רעיון חדש אולי חשבת ונציג בפניך את התמונה הכללית
לפני שתבצע כל פעולה שעשויה לעלות ביוקר. הרווח כולו שלך (והקפה עלינו…)!

אודותינו

תזמון מרכזים תחת קורת גג אחת את כל הפתרונות הלוגיסטיים והתפעוליים להם זקוק כל עסק בפעילותו בעולם הדיגיטלי.
קרא עוד…

בואו לקפה...

מושב אליעד, רמת הגולן 12927
טלפון: 054-2922212
שעות פעילות: א’-ה’ 9:00-15:30
דוא"ל: [email protected]

כל הזכויות שמורות לתזמון © 2006